Əsas fəaliyyətinə 1998 – ci ildən başlayan Ayaydın
Qrup, 2012 – ci ildə əsas markası olan Tudors ilə 20 ildən
az bir zamanda Türkiyədə kişi köynək bazarının lideri ünvanına sahib oldu ve beynəlxalq
miqyasda da yerini aldı.
Son illərdə , daxili bir uğur seriyasının ardından,
markaya beynəlxalq çərçivədə artan maraq və ” Tudors “un beynəlxalq
marka olma vizyonu markanın böyüməsi ilə nəticələndi . Davamlı olaraq genişlənərək
16 ölkədə 240 mağaza sayına çatdı . 2013 – cü ildən etibarən
e-ticarət platformunda qısa zamanda böyük uğurlara imza atan Tudors, bu gün
beynəlxalq e-ticarət fəaliyyətlərinə ara kəsmədən davam etməkdədir .
Yüksək seçimə malik kişi köynək və aksessuar seçimləri
təqdim edən marka hər istəyi qarşılayaraq həyatın hər anına ayaq uydurmaqdadır .
Tudors dizaynlarında şıq görünüşü ve rahatlığı, uyğun qiymət – yüksək
keyfiyyət ile qarşılaşdırmaqdadır.
Geniş bir kolleksiya seçimi son dərəcə güvənilir və yenilikçi
qalaraq , dünyanın ən uğurlu köynək markası olma hədəfində fasiləsiz inkişaf etməkdədir.